Portomarín naar Palas de Rei

31 oktober 2019 - Palas De Rei, Spanje

Vanmorgen na een karig ontbijt, geserveerd door een minder vriendelijk serveerster vertrokken. Trap weer af. En....het geluk is met ons ik vind het polsbandje van Karla terug op de trap. yes. We kunnen beginnen. We beginnen met een flinke klim. Uiteindelijk hebben we veel klimmetjes vandaag. De uitzichten zijn mooi maar de route loopt erg lang langs een weg ( wel een heel rustige weg ). Maar het geeft toch een beetje een Wijchen gevoel. We hebben flink door gestapt. Stokken doen uitstekend dienst. Zeker tijdens het klimmen. Ook mijn Amerikaanse thermosfles is fantastisch. Na 2 uur lopen zoeken we een plaatsje om koffie te drinken. Heerlijk. Het is altijd weer even zoeken naar het hotel. De beschrijving klopt niet helemaal, die zei 23 km. Maar als je van km paal 92 naar 67 moet lopen. Is dat volgens mij 25 km. Vanmorgen met een zonnetje vertrokken vanaf 14 uur helaas met de cape aan gelopen.  Al met al moe maar voldaan.